منتديات عصرية للإعلان
     

 

صور أعضاء الدورة الاولى أثناء تسليم الشهادات

 

اشترك في دورات عصرية للإعلان

قناة عصرية للإعلان لتعليم الدعاية والإعلان بإحتراف

تفضل بالإطلاع قبل المشاركة :: هام ::

 


العودة   منتديات عصرية للإعلان > الدعاية والإعلان > قسم اللافتات الفليكس والبانر


قسم اللافتات الفليكس والبانر خاص بالشاسيهات وخامات الطباعة

إضافة رد
 
أدوات الموضوع
قديم 03-01-10, 08:18 PM   رقم المشاركة : 1
التائب لمولاة
عضو جديد
 
الصورة الرمزية التائب لمولاة





التائب لمولاة غير متواجد حالياً

التائب لمولاة يستحق التميز

جديد الحق واوعة تضيع الفرصة من بين ايديك للبيع ماكينة اوت دور واندور بحالة ممتازةبسعر مغر


تعلن مجموعة سكرين برنت

عن بيع ماكينة ماكينة اوت دور بحالة ممتازة

السعر مفاجاة.........؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الماكينة نوعها كونكا
4لون
الحمد لله ماشاء الله بحالة ممتازة

واضف الي معلوماتك ان مكينتنا تختلف عن اي ماكينة بالسوق المصري

واية رايك احسن تاتي وتشاهد الماكينة ودقتها


و علي راي المثل اللي ما يشتري يتفرج (وما ينساش يقول ماشاء الله_

ههههههههه

لااستفسار

العنوان مصر المنصورة

ت ا/خالد عبد العاطي
0105088836

:: جروب عصرية للإعلان ::






    رد مع اقتباس
قديم 15-01-10, 04:44 AM   رقم المشاركة : 2
طارق باب الحب
عضو جديد
 
الصورة الرمزية طارق باب الحب





طارق باب الحب غير متواجد حالياً

طارق باب الحب يستحق التميز

افتراضي


ممكن توضيح اكثر للسعر والمميزات

:: جروب عصرية للإعلان ::






    رد مع اقتباس
قديم 23-01-10, 02:36 AM   رقم المشاركة : 3
hendawy10
عضو جديد
 
الصورة الرمزية hendawy10





hendawy10 غير متواجد حالياً

hendawy10 يستحق التميز

افتراضي


ياؤيتك تقلى على السعر وياريت تعرفلى او لو فى ماكينة جى ت او 2 لون وتكون كويسة وتبعتلى على الايميل علشان انا فى قطر مش هقدر اجى لحضرتك

:: جروب عصرية للإعلان ::






    رد مع اقتباس
قديم 25-01-10, 12:01 PM   رقم المشاركة : 4
التائب لمولاة
عضو جديد
 
الصورة الرمزية التائب لمولاة





التائب لمولاة غير متواجد حالياً

التائب لمولاة يستحق التميز

خبر


اولا اشكر كل من رد علي الموضوع

ثانيا الماكينة نوعها كونكا mejet

4لون
الهدود يباني

ماشاء الله الماكينة بحالة ممتازة

السعر ممكن تتصل ونتكلم مع حضرتك ونتفاوض في السعر 0105088836 ا/خالد عبد العاطي

:: جروب عصرية للإعلان ::






    رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)
 
أدوات الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 06:32 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
جميع الحقوق محفوظة لمنتديات عصرية